tisdag 2 september 2008

smått och gott

  • Vill ha tillbaka mitt objektiv. Köpa ett till?
  • Önskar mig en snabbare dator eller en ordentlig rensning.
  • Glömde hämta min coola gamla cykel som varit på reparation.
  • Hade en härlig kväll med bokklubben Lusta. Som vanligt.
  • Start imorgon på nya meditationsgruppen (nr 2)
  • Barnen nu hos sin pappa. Var jobbigt att lämna Jolle i morse.
  • Skulle inte skada med lite manlig närhet. Något frustrerad kropp :-)
  • Lite svedd i skinnet efter gårdagens besök på stranden. Badade såklart.
  • Jobbar mycket men i min egen takt. Njuter av att vara egen företagare.
  • Många roliga saker att se fram emot i höst.
September månads tema i min andliga och personliga utveckling: Harmoni - jag förtjänar och är tacksam för lugnet och lyckan.
Låter toppen tycker jag. Precis vad jag behöver. Dessutom dags att ta sig mer ut i naturen och äta sundare.

Borde sovit för minst två timmar sedan.


Sommarminne....

1 kommentar:

Kim sa...

Hej!
Jag blev tipsad om din sida av en vän från ett forum, Dax. Hon skickade din hemsida och sa att du nog kunde hjälpa mig med att hitta bra kurser i Malmö, vad gäller personlig utveckling, kbt, etc.
Lite roligt blev det när jag ser att din blogg ser ut som min.. skrattar..
http://yeiayel.blogspot.com/
Ha en riktigt bra dag!