måndag 10 december 2007

NEWS

i punktform...



  • var på en sagolik julkonsert i Johanneskyrkan idag. Vilken välbehövlig energikick det gav och stressen bara rann av mig. Fylldes med nytt hopp och frid. Låter nästan religiös. ;-) Bonus blev att julkänslan väcktes till liv.

  • första coachklienten kör jag igång med på onsdag. Ball! Att coacha är kul och givande på många plan.

  • lucia på torsdag. Mysigt. Ska njuta av att både Jolle och Lina ska lussa. På kvällen bär det av till kyrkan. Jag älskar luciasångerna. OJ! Vi måste baka lussebullar.

  • väntar fortfarande på besked från senaste jobbintervjun. Skickade precis iväg ett annat som lät spännande; ungdomscoach.

  • på söndag går flyttlasset "på riktigt", då kör vi över alla möbler som jag ska ha. Och det är de flesta.

  • har några spännande planer för lokalen som jag tänker förverkliga när det blir möjligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Jag har inte läst din blogg på länge - får ta igen det. Beror på byte av egen bloggadress och raderingsmissar m.m. Min nya adress är www.bibchen.blogspot.com
Skulle återkomma till dig, när fototävlingen i Vellinge Kommun var avgjord. Nu gör jag det. Jag är en av vinnarna med två! foton. Superstolt. Hör av dig, om du vill skriva något.
Varma hälsningar Bibi