fredag 8 februari 2008

COACH [paw rikh titt]



COACH [paw rikh titt]


Igår träffades gänget över en god middag på Jensens Böfhus med peptalk. Det blev många skratt. Idag var det dags att visa att de 11 kompetenserna satt där. Fjärilar i magen... Men jag fixade det, med intuitionens hjälp.


För mig var detta stort och oerhört betydelsefullt. Jag är övertygad om att det coachande förhållningssättet är ett koncept som kan växa sig hur stort som helst. Så naturligtvis var jag överlycklig när jag stod där med diplomet i hand.







Nu kör jag i gång i egen regi. Detta är vad jag vill. Detta brinner jag för. Jag vill bli utbildningscoach och jag trodde att jag skulle jobba enbart som livscoach, men det är i karriärcoachingen utmaningen ligger. Och det är topparna i näringslivet jag vill åt. Målet är satt, nu återstår vägen dit. Jag vet inte riktigt hur den ser ut, bara att den finns där

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här är ju alldeles för lite kommentarer, så jag försöker bryta vallen med ett stort grattis till din coachexamen. Dessutom en komplimang till ditt kroppsspråk det bor en skådis i dig!
Ing-Britt

blabla sa...

Tack Ing-britt. Skådisen bor definitivt i mig och hon älskar att stå på scen. Bra att någn bryter isen, och skriver något. Jag vet ju att en hel del läser här.
Kram :-)

Anonym sa...

Stor GRATTIS Marie!!!!!!!!!!
Lycka till i fortsättningen och stor kram från oss alla.
Beata & Co