fredag 29 februari 2008

Nya numret ute

Idag kom nya numret av Limhamnstidningen/Malmötidningen/Lundaspecial. Missa inte!

Fredag...har suttit med pappersarbete hela dagen. Och gjort räkningar. Suck. Garanterat ett effektivt sätt att förstöra helgen på.

Niki har somnat i soffan. Luppe var inbjuden på middag och fick en nyklippt och snygg Jolle med sig hem. Som vanligt. Han är en sanslös pappagris. Hugger till ibland i mig, men det är okej. Han avgudar sin pappa. Lina är på fest i strandhem...suck. Sover i huset, närmst och lättast så.

Imorgon är det barnkalas för Jolle, men först ska jag en loppisrunda till Lions i Vellinge. Alltid första lördagen i månaden. Klockan tio står jag där och letar fynd.

Har fått frågan om vilken ny musik jag lyssnar på. En galen hoppande man tipsade om galen hoppig musik, så om jag går på högvarv brukar Scooter passa bra att headbanga till i bilen.

entré till vad?


Inga kommentarer: