onsdag 30 januari 2008

News i korthet



  • Läget lugnt

  • Skriver artiklar

  • Varit på föreläsning idag om att starta eget

  • Joinade Facebook idag och höjde medelåldern - drog med mig några andra "gamlingar"

  • Min vecka med barnen, byte måndagar. När man lämnar, bölar man sönder sig hela vägen hem

  • Barnen mår bra, men Jolle är en riktig pappagris

  • Startar snart en meditationsgrupp, det lutar åt det

  • Januari månads tema "släpp taget", börjar ge resultat

  • Februari månads tema är "släpp fram barnet i mig"

  • Två barnkalas i sikte (Jolle och Niki)

  • ÄLSKAR min lägenhet, mer för varje dag

  • Huset under uppvisning

  • Snart diplomering till coach, det är så otroligt kul!

  • Luppe och jag är forfarande snälla mot varandra

  • Många krokar ute ;-) får se vad som nappar


Inga kommentarer: