söndag 30 september 2007




Svintrött. Ska lägga mig snart. Men måste bara säga att kursen i helgen var toppen. Ni får läsa om den i nästa nummer av Vi på Näset.



VINNAREN


Och så vill jag stoltsera med att vi i hemmet har en serievinnare. Nicoles F97/98 vann sin serie. (F10 Sydvästra Gr.C Höst)
7 matcher, 7 vinster, målskillnad 45-11. Kan man vara annat än stolt. Och utan att skryta så tror jag att Niki har gjort mellan 30-35 av målen.
Idag var det rena målkalaset 9-4 mot Staffanstorp. På en lerig och tungsprungen plan, med periodvist regnande. Det var en underhållande match trots att tjejerna var tunga i benen. De bjöd på kämparglöd, glädje och tidvis riktigt bra fotboll. Så häftigt. Vi firade med kaffe, kaka, glass, läsk och godispåse. Är det fest så är det! GRATTIS BRUDAR! Ni förtjänar verkligen vinsten!

Jag hade gärna publicerat lagfotot jag tog, men vill inte utan tillstånd från alla föräldrar. Men här kommer i alla fall min härligt jublande Nicole.





Och så får jag ta med Jonathan med näbbet...












Och med risk för livet lägger jag ut Bänge Mange.






















Inga kommentarer: