onsdag 3 oktober 2007

seg!



seg!


fick ut hemtentan idag...ska vara klar till måndag. Tufft. Försvinner därför ett tag från nätet (tror jag).




Annars senaste nytt:


Jag får min lägenhet i slutet av november och den tillhörande lokalen.


Luppe har inte hittat någon ännu.


Huset är under "renovering", ska in så fort som möjligt till försäljning.


Papprena är snart iordning. Ska jag behålla mitt "nya" efternamn? Har ju kvar mitt gamla.


Letar jobb.


Mår bra, har gått ner ett par kilo, men jag håller koll på vågen så att jag inte rasar i vikt. Aptiten inte så jättestor, men jag äter ändå.


Trött som sören ibland och då kommer naturligtvis lite känslosvallningar.


Lugn i hemmet. Inget tjafs eller bråk. Bara bra samtal.


Barnen tar det bra. Troligtvis för att vi inte ser skilsmässan som något negativt. Men visst hade de hellre velat att vi var tillsammans. Men jag vill vara en glad och närvarande mamma, inte en sådan tråkig som jag varit under en lång tid tillbaka.


Jag försöker skriva mer för tidningen.


Just nu lägger jag ut allt som ska säljas på http://www.blocket.se/, ex trädgårdsmöbler.






fundra: Varför tillbringar man mer tid framför spegeln när man ska "ut på marknaden" igen (efter 17 år)

Inga kommentarer: