måndag 22 oktober 2007

min födelsedag idag

Ja, då var man inne på sitt fyrtionde år. Så vid samma tidpunkt nästa år hoppas jag att jag dansar på ett bord någonstans och gläds åt att åter nolla.



Fy fasiken vad jag har fejat i helgen...och hela dagen. Mamma har varit här och hjälpt till, Nate och Lina åkte på lite trädgårdsarbete igår och Luppe har ordnat en del som legat på vänt länge. Fotografen var här idag, så inom några dagar kan ni se vårt hus på hemnet. Snacka om att plocka undan, eller ska jag kalla det gömma undan...överallt. Så effektivt att jag nu inte hittar allt som blivit undanstoppat.


I helgen fick Nicole pris. En plakett för vinsten i seriespelet med F10 och en för tredjeplatsen med F13. Priserna delades ut i samband med BIF:s a-lagsmatch mot Sylvia, som de förlorade...suck. Inför samma match var Jonathans lag maskotar. Och efter en hel del tannagnissel fick jag honom att gå med. Eftersom de saknande maskotar fick även Niki hoppa in. Då tyckte Jolle plötsligt att det inte var läskigt och efteråt var han så stolt.






fundra: vilken ålder är bäst

3 kommentarer:

oviler sa...

Gratulerar i efterskott, ska det bli dansande på bord vill jag också vara med. Kramisar Betty

Anonym sa...

Grattis i efterskott ! Hoppas du firade ordentligt.
Många kramar från mig
Annika

blabla sa...

Tack för era graulationer. Naturligtvis delar jag dansbordet med dig Betty. Kram