tisdag 18 mars 2008

Nätverket Själaglad - HairCut

Annika Möller – frisör och egen företagare

Salong HairCut
Jag har över 20 års branschvana som dam- och herrfrisör och driver en väletablerad salong i centrala Malmö, där jag även har en inhyrd frisör. Naturligtvis innehar vi gesällbrev och är medlemmar i Svenska Frisörföretagarna. Dessutom är vi utbildade inom färg- och stilanalysering.
Mitt arbete går ut på att lyssna in kundens behov och önskningar för att sedan möta dennes förväntningar. Det gör jag genom min långa erfarenhet samt min nyfikenhet på de senaste teknikerna och produkterna. Vidareutbildning är således en självklar och inspirerande del i min verksamhet.
Genom åren har jag arbetat upp ett stort kundunderlag baserat på förtroende och kompetens. Kvalitet är viktigt och därför jobbar vi på salongen med starka varumärken som Redken, American Crew och Matrix.


Ny medarbetare
Nu ska jag bygga om min salong och utöka min verksamhet. Jag vill ha in fler yrken och skapa mer av en helhetskänsla för kunden. Jag söker medarbetare som vill hyra in sig i min etablerade salong. Det finns plats för flera olika områden, där den gemensamma nämnaren är kroppsvård. Du kan exempelvis vara nagelteknolog eller färg- och stilanalytiker. Jag är öppen för olika förslag, men mitt krav är dokumenterad branschkunskap. Detta för att kvalitetssäkra hela verksamheten.

Hjärtligt välkomna som kund eller samarbetspartner!




Annika Möller
Salong HairCut
Regementsgatan 25
040-26 30 55
www.haircut.se

Inga kommentarer: