söndag 9 mars 2008

Nätverket Själaglad - Formidabel

Anna Bergström - Kostrådgivare & Inspiratör

FORMIDABEL - Går ett steg längre
Jag arbetar med kostrådgivning i form av viktminskning/ökning och balans i den vardagliga kosten samt en analys av självbilden med kognitiv beteendeinriktning. Jag utgår i från kundens förutsättningar och målbilder/visioner i dagsläget.
Jag coachar individuellt och ger ett specifikt upplagt kostprogram, hälsoanalys, kroppsmätningar & träningsupplägg för alla inriktningar.

Jag jobbar tillsammans med min kund i en tight relation där jag hela tiden finns med som ett stöd och ser till att han/hon håller sig på ”banan” och inspirerar på resans gång.Kostföreläsningar för mindre och större grupper, företag privat/kommunala sektorn, privata arrangemang, skolklasser, gymnasienivå, föräldrar träffar, ledningsgrupper, kurs verksamheter m.m. är de grupper som jag möter regelbundet. Nu är min inriktning på företag. Coachning för hälsa och välbefinnande i arbetsgruppen samt för den enskilde individen, ett mycket uppskattat sätt att arbeta på som jag gärna vill utveckla ännu mer.
Jag vill tillsammans med dig – du egenföretagare inom hälsobiten, gå ut och fånga ännu fler intressenter på marknaden marknaden på en bredare basis. Malmö, Lund med omnejd är mina nya områden.


Mvh/Anna Bergström
Kostrådgivare och inspiratör
040-45 17 28
0708-45 07 35
formidabel.info@telia.com
http://www.formidabel.info/








OBS! Den nya nätverksbloggen har startat. Där kommer alla nätverkare att läggas ut. På denna sida ligger de parallellt under mars månad. www.natverket-sjalaglad.blogspot.com

Inga kommentarer: