söndag 30 mars 2008

Nätverket Själaglad - Milstenen

Nätverket Själaglad har äran att presentera...

Milstenen spa & massage
..ett härligt litet dagspa mitt i hjärtat av Malmö!

Välkommen in i en lugn värld av goda dofter, levande ljus, lugn musik och härliga behandlingar där du och ditt välbefinnande sätts i fokus.

Här finner du allt för både kropp och själ. Välj mellan olika spakurer, kraftfull ryggmassage, eller varför inte en avstressande Änglarnas massage? I vår lilla butik finner du spa-produkter från Kerstin Florian och Angel Spa. Du kan även köpa ljus, tvålar, änglakort, rökelser mm.
Jag som driver Milstenen spa & massage heter Jasna Johansson och är certifierad massör, dipl. spaterapeut samt Reiki healer. Jag är certifierad av Branschrådet Svensk Massage, vilket innebär att min kunskap i anatomi och massageteknik är kvalitetssäkrade. Jag håller även i meditation för personlig utveckling. Samtliga behandlingar och mer information hittar du på: http://www.milstenenspa.se/

Unna dig en skön behandling, det är du värd!

Milstenen spa & massage
Adelgatan 4
211 22 Malmö
0703 64 55 29
milstenenspa@hotmail.com

Inga kommentarer: