måndag 25 september 2017

Heal My Voice Podcast: A Conversation with Two Leaders: Marie and Andrea

Jag lyssnar på ett gammalt podcastavsnitt om ledarskap. Innehållet i samtalet mellan mig och Andrea är rikt och vi delar med oss av många goda insikter. Vad jag också blir medveten om är hur mycket jag har förändrats sedan dess. Då, på min födelsedag 2014, är jag fortfarande kvar i min maskulina kraftfulla röst, men har fått upp ögonen för min djupa inre feminina sensualitet. Det är just rösten som så tydligt speglar den förändring som har skett i mig. Idag låter jag annorlunda. Mjukare och stillsammare, även om innehållet i mångt och mycket är detsamma.

Heal My Voice Podcast:



Marie Ek Lipanovska, founder of Heal My Voice Sweden and Andrea Hylen, founder of Heal My Voice spent six weeks together in a work retreat in Marie's home near Malmo, Sweden to talk about their experiences with leading women in nine month book programs, building community, the power of vulnerability and the next steps for buidling a bridge between Europe and the US. This is a conversation where they share the experience of learning and growing together and the next steps in their own leadership.
www.healmyvoice.org
www.healmyvoicesweden.com

Inga kommentarer: