torsdag 31 juli 2008

ball dag

Världens fynd idag på återvinningsstationen...lämnade sopor och prylar till Erikshjälpen. På ett släp framför oss stod en ursnygg antik möbel. Syrran gick fram och pratade med dem och vi var en möbel rikare. Tur man har stor bil! Passar perfekt nere i lokalen hos Angelina.

Tappade min underbara kamera i golvet idag. Inte bra. Nu fungerar den inte. Måste in på service, suck!

En meditationsgrupp verkar bli två. Ryktet sprider sig och jag kan bara tacka och ta emot. Tack livet!

Stranden idag igen. Börjar bli beroende! Och brun såklart!

Skulle varit statist imorgon, men barnen kommer hem så det är viktigare. Har redan fler tillfällen på g.

Vill inte att syrran ska flytta.....gillar att ha henne här. Dessutom lagar hon god mat.

natti natti

1 kommentar:

Lilo sa...

Självklart går vägen till min brorsas hjärta via mig! ;) Han har ingen större talan faktiskt, jag är trots allt storasyster! =)
Vad roligt det lät med din artikel, den får du berätta mer om när den är klar så alla kan få läsa.
Såg de svarta fåren nedan, vad söta! Vi brukar kalla vår svarta dvärgpudel för ett litet svart får. ;) Ha en bra dag! Solen gassar varmt här!