tisdag 8 juli 2008



Har tillbringat flera timmar idag med en banner och en fakturamall. Ville göra min fakturor lite snyggare och gladare än de man brukar få. Betala måste ju kunderna göra i alla fall. Tyckte den blev mysig. Bilden är tagen hemma i brorsans trädgård.

På tal om räkningar. Jag måste ha fått den mest underliga p-bot någonsin, den visade att jag skulle betala in 00,00 kronor. Om någon vet hur man betalar in noll kronor så kan ni tipsa mig.
Min favoritlåt just nu.... I´m yours med trallvänliga Jason Mraz
Kom precis hem från Kallis efter ett par timmars skrattande. På tisdagarna har de stand up comedy för 150 kr. Idag var det bland annat Anna-Lena Brundin.
Vill passa på att slå ett slag för Pildammsteatern och Hedmanska gården där det i princip från onsdag till söndag bjuds på blandad underhållning.
Och missa inte Västra hamnen. Fram till den 21 juli (tror jag) har de musik till solnedgången.

Vill också tipsa om en unik man med en speciell framtoning. Alexander Ravenna på http://www.primitiv.se/

Hur går det utan barnen?
Bra. Bättre än väntat. Tills jag pratar med dem i telefon, då väller alla känslorna upp igen...

Inga kommentarer: