lördag 12 juli 2008

SOMMARFEST

Idag hann vi (Inger och jag) med ett bad på Sibbarp tillsammans med Alex. På eftermiddagen var vi bjudna på sommarfest/kalas hos Annika och Torleif. Som vanligt bjöd de på mumsig mat, god dricka, smarriga efterrätter och trevligt umgänge.

Jag fick äran att vara lekledare :-)



Dessutom skulle vi ha hatt... och sådana har man ju inte i överflöd. Jag hittade min gamla stråhatt bland barnens utklädnadskläder. Syrran inhandlade en charmig liten tanthatt.
Det var inte det enklaste att cykla i hatt och samtidigt hålla efter de vackert inslagna paketen. Och ja, ni läste rätt, jag cyklade... har blivit en vana sedan syrran kom. Bra sådan. Har avverkat fler timmar på sadeln de senaste veckorna än jag gjort sammanlagt de senaste tio åren.



Skitsnygga kvinnor i hatt!

Inga kommentarer: