tisdag 15 juli 2008

VILKEN DAG :-)

Morgonen startar med ett samtal. Jag tror att det är en försäljare, men det visar sig vara ett filmbolag. Igår la jag in mig på statist.se. Ball grej! Och nu behövde de många statister till en film de spelar in i slutet av juli och i början av augusti. Klart som korvspad att jag måste vara med.

Lämnar storstaden innan middagstid för att möta Alexander för en intervju. Makalöst möte. Avskalat och naket. Så här i efterhand nästan obegripligt. Jag hoppas på många fler möten. Och så här flera timmar senare luktar jag fortfarande rök från elden jag gjorde upp. Och min stenslunga ska jag prova imorgon.

Slutar kvällen med att möta "Älvan". Egentligen heter hon Kajsa, men i mina ögon ser hon ut som en älva. Sanslöst vacker, otroligt behaglig, vänlig, spännande och en fin, mild människa.

Det gladde mig också att Inger förmodligen såg Zolo idag. Han har varit på rymmen sedan förra måndagen. Men hon lyckades inte hitta honom.

Inga kommentarer: