torsdag 10 juli 2008

Idag har jag hållit i ännu en "prova på meditation". Alltid roligt och givande. Och blivit coachad...dejligt!



Följande färgglada mål har jag i sikte den närmsta tiden...
  1. sälja mina andlighetsartiklar till någon tidning jag gillar
  2. jag vill hitta en tidning som vågar satsa på en reporter som svarar på andliga frågor
  3. intressant intervju nästa vecka
  4. hitta Zolo, syrrans katt som är på vift
  5. cykla ännu mer
  6. skratta ännu mer, mycket mer
  7. ha ännu mer tålamod och inte forcera
  8. leva ännu mer i tilliten
  9. ringa Catti (är på tiden)
  10. sms:a Helen som ska på semester
  11. se till att få bytt badrumslampan
  12. njuta av vissa fysiska delar av singellivet vore inte helt fel, men det är svårare än att få katten att hoppa
  13. åka cab nästa vecka oavsett väder
  14. smaka något jag aldrig tidigare smakat men velat smaka
  15. leka mer
  16. dansa ohämmat
  17. flirta för skojs skull

Och barnen har nu 3 kaniner och en hundvalp som de passar nere i Makedonien... inte längtar de hem inte...

Inga kommentarer: