tisdag 29 juli 2008

välkommen till min sida :-)

Det finns uppenbarligen godbitar på nätet, det gäller dock att hitta dem. (och bara en förstår) Mina läsare är dock dåliga på att kommentera.


Idag blev det stranden för min del. Bra att kunna bära med sig jobbet överallt. 29 grader i luften och 21 i vattnet visade skylten på Sibbarp. Gött! Och det ska fortsätta till på fredag, minst hoppas jag. Gärna en hel månad till om jag får bestämma.


Bjuder på en sommarbild från Hallands Väderö.


Hade ännu ett intressant möte idag med en härlig tjej/kvinna som hittade mig genom Malmötidningen. Hon kommer att vara en av deltagarna i meditationsgruppen som jag startar i mitten av augusti. Ska bli otroligt spännande. Livet är verkligen snällt mot mig!


Svarta får finns på riktigt.


En och en halv dag till kramkalaset! Guuuud vad skönt det ska bli att få kramas och pussas. Min arma kropp är helt utsvulten. På torsdag runt 16.00 dyker mina älsklingar upp efter fyra lååånga veckors semester. Bruna? Ja, som pepparkakor säkert.


Bokföring. Smaka hur gräsligt äckligt det ordet låter. Jag får magsår bara vid tanken på att jag ska ta tag i bokföringen. Därför...har jag bestämt mig för att köpa in den tjänsten och spara energi. Väntar på bra rekommendationer.


Kände för att uttala en önskan högt. Risken att den hörsammas är då större än om jag inte säger den. JAG VILL STARTA ETT FÖRLAG!
Så där ja, då var det gjort. Nu är det som med fiske, det är bara och vänta och se om någon nappar.


Ljung i naturen, inte i blomsteraffären.

Nattugglan sänker ögonlocken över de skärmtrötta bruna..

Inga kommentarer: