måndag 16 juli 2012

Att sväva i total ovisshet

Om någon hade visat mig den här bilden för ett år sedan och då sagt att jag skulle både förstå den och uppnå det tillståndet, hade jag svarat "knappast".
Men jag är där nu. Och den kräver en lång förklaring. Men den är oväsentlig i detta sammanhang. Kort kan jag säga att det handlar om att jag nu hämtar kraft inifrån. Ej från Gud, ej från Moder Jord. Utan helt och hållet inifrån mig själv. Tillståndet innebär full tillit till livet, så som jag upplever full tillit just nu. Med det följer frid i sinnet och möjligheten att njuta av livet, oberoende av situationen.
Tillståndet är en färskvara.


Jag har slutat tro att ensam är stark. Jag växer i mötet med andra. Mest expanderar jag ihop med människor som vibrerar väldigt högt i sin energi. Skam, skuld och rädsla vibrerar väldig långsamt och är tunga energier. Glädje, kärlek och frid vibrerar väldigt högt och lätt.
En av dem som får mig att expandera enormt i varje möte är Yana Mileva. Hon var min kurskamrat i Enwaken Coaching Program. Vi lärde oss under det långa krävande utbildningsåret otroligt mycket kring att se, navigera och frigöra energier. Jag älskar att bli coachad av Yana. Hon har modet och tilliten som krävs att coacha mig mot oändligheten. Hon vågar ta mig till gränslösheten. Igår fick jag uppleva en sådan coach session tillsammans med henne. Wow! Ord kan inte beskriva det.
Jag kallar det Buddha Feeling. Det tillstånd då jag släpper all förankring och totalt ger mig hän i tillit till att jag är buren. Jag lät mig själv uppnå ett tillstånd i går där jag har modet att sitta i total ovisshet om vad som ska ske i mitt liv. Sväva i intigheten. Jag rev en gigantisk mur jag byggt upp och med den rämnade bron som gjorde att jag kunde ta mig tillbaka. Jag svävar i ovissheten om det mesta just nu. Och det gör jag i stilla tillit.


Yana Mileva coachar på engelska. Gå gärna in på hennes sida och läs alla de kanaliserade texterna från The Akashic Field. http://joyridecoaching.com/

"The Akasha is a sea of information and finest energy. It is a space of only spirit, divine wisdom and love. All the questions ever asked or ever to be asked have their answers there. It is the field that holds all the outcomes of all the possibilities in a loving space of free-will."

https://www.facebook.com/pages/Joy-Ride-Coaching-Akashic-Records-Readings/225313720874817

Yana är också Zumba instruktör med fulla klasser.

Energy coaching stems from the ability of one person to read the energy of another. Each person has this ability and we all use it in our daily life; people call it intuition — I call it divine connection. While every person is always connected to intuition, an energy coach has honed those intuitive abilities and has promised to use them for the greater good of all involved and life itself.

Are you ready to transform your life and move into harmony, alignment and fulfillment (like others before you)? Seeing you shine and be your brightest essence is my heart mission.

In Love and Light,
Yana, Your JoyRide Coach

Inga kommentarer: