torsdag 15 mars 2012

Bröllop - mums!!!

Jag älskar bröllop!

Så här såg jag ut den 10 juni 1995 när jag gifte mig:



Jag vill gifta mig igen. Förra äktenskapet höll i 12 år (17 år höll relationen).
Jag älskade mitt bröllop. 130 gäster, de flesta makedonier. Två präster: en svensk och en makedonsk, i Johanneskyrkan i Malmö. Vackraste näbbarna. Häst och vagn. Fest på Jägersros travrestaurang. Alla åldrar, bebisar till gamlingar. Levande musik med ett makedonskt band. Juggebuffé,god mat och tårtor, spritflaskorna på bordet, unga och gamla som dansade i ring. Alldeles underbart! Snygg kände jag mig. Som en prinsessa.

En gång till! En gång till! En gång till!
Jag älskar bröllop. Skratt, dans, god mat och snygga kläder. Kärlek i överflöd!
Men denna gång vill jag ha en fet diamantring på fingret som jag aldrig mer vill ta av. I nöd och lust! Tills döden skiljer oss åt. Jag är fortfarande snygg nog att vilja bli bröllopsfotograferad.

Här kommer lite bröllopsgodis.
Härliga Kärlekscitat hittar du på Bröllopstorget: http://www.brollopstorget.se
Fotografen jag vill ha på mitt bröllop, Karolina Andersson på Mianima: http://mianima.se
Klänning från Högtidskläder kanske: http://hogtidsklader.com


bröllopsskor som jag skulle kunna ha:





Bröllopsbilar som passar mig idag 2012:



Bröllopsringar som skulle vara vackra på mitt finger:




Frack ska han ha, för det är så galet sexigt och grymt manligt!


Fest med många vänner gillar jag. Ju fler desto roligare, Champagne ska det vara i glasen!


Bröllopssviten behöver definitivt ingen teve, för jag vill syssla med annat när de 100 hårnålarna tagits ur håret.


Bröllopsblommor beror på dagsform, vita eller rosa???


Så kommer vi till det viktiga .... det behövs en brudgum.... hmmm....
Jag har bara en kandidat men jag vet inte om han vill....


Inga kommentarer: