lördag 31 mars 2012

Bli en Kärleksmiljonär du med

Solen leker på mitt bord. Grenarnas skuggor jagar varandra över den vita avskavda bordsskivan. Morgonkaffet står ensamt. Bara rösten för ren tvätt talar bakom en stängd dörr. Lugnet och stillheten andas takten i detta ljusa rum. Han är borta. Sängen gapade tom när ögonen mötte morgonens första ljus. Hon är borta. Jag väcktes av ytterdörrens avsked. Båda återvänder. Jag njuter av den ljuva stunden av ensamhet.

Snart lämnar ännu en överflödig pryl detta Kärlekshem. Jag är rik. En miljonär. Jag är överflödet. Hela mitt väsen är till bredden fylld. Varje cell programmerad att älska. Jag är en kärleksmiljonär.

Jag är fri. Fri att älska. Fri att välja. Fri att göra, vad jag vill. Jag har allt jag behöver. Livet bär mig. Kärleken styr mig. Jag har allt att vinna. Inget att förlora. Det jag äger är förgängligt. Det eviga kan jag alltid få tillbaka. Det eviga finns alltid inom räckhåll. Det är omkring mig. Jag behöver enbart ta emot det. Kärleken bär det eviga.

Jag är fri. Fri att njuta. Fri att glädjas. Fri att leva, som jag vill. Kärleken njuter. Kärleken lever. Kärleken skrattar. Jag är en kärleksmiljonär! Jag delar med glädje med mig av mitt överflöd.

Kärleken vill flytta in hos dig. Hör du hur den knackar på din dörr?

Kärleken leker tafatt med grenarnas skuggor på ditt frukostbord. Gör plats för kärleken vid ditt bord. I ditt rum. I ditt hem. I ditt hjärta. Återvinn, släng och sälj det som hindrar kärleken från att flöda i ditt hem. Det klarar du! Gör plats. Ta emot kärleken som vill in.

Behöver din kropp, ditt sinne och ditt hjärta också vårstädas? Vill du bli en kärleksmiljonär. Jag har städat i mitt inre i ett halvår. Det har lett mig till en rikedom fylld av lugn, förvissning och kraft. Där rädslorna inte får fäste. De möts med ljus och kärlek.

Renade kärleksbad kan du ordna på egen hand.

Den 9 april har du möjlighet att få hjälp med din städning. Var du bor spelar ingen roll. Till priset av en energy-coachtimme, får du en hel veckas städhjälp via nätet. Energy Healing Week. En fantasirik vecka som förenar, frigör och skänker oss lycka. Det är en nyhet hos Själaglad. Jag vill möjliggöra för så många som möjligt att ta sig från Rädslans land till Kärlekens. Mitt hjärta längtar efter att få hjälpa till i den frigörelsen. Jag drömmer om att vi alla blir kärleksmiljonärer. Jag vill dela min frihet och lycka med så många som möjligt.

När jag skrev de sista raderna ovan lät jag kärleken flöda genom mig och något roligt hände. Plötsligt inser jag att jag har en liten Telia mobilsticka. Mitt internet ligger nere. Allt text ovan är skriven på mobilen. Men när kärlek och frihet strömmar igenom oss frigörs vi. Och Telia supportkillen sa att de åtgärdar bredbandet inom tre dagar. Idag är tredje dagen. Jag har precis öppnat en bakdörr till nätet. Nu skriver jag från datorn. Den lilla svarta Teliastickan med det mobila bredbandet lyser. Efter helgen öppnas huvuddörren igen. Tills dess fungerar detta alldeles utmärkt. Och vad glad jag blir! Nu kan jag förgylla med bilder igen.

Kärleken frigör. Och jag hade en intention idag om att sprida möjligheten om min nyhet Energy Weeks. Och detta löste sig lekande lätt. Nu ska jag lägga upp all info på min hemsida. Och vad lycklig jag är just nu. Och vad jag hoppas att många vill bli frigjorda kärleksmiljonärer.

Jag sålde de gamla sofforna. Hämtade hem de kärleksfyllda
och möblerade för ett flöde. Det lönade sig.
I soffan till vänster sitter jag just nu och bara är kärlek i kreativt flöde.



Kärlek i överflöd
till er alla!

från Kärleksmiljonären Marie

Inga kommentarer: