måndag 11 juni 2012

Breakthrough - vecka

Den 11 juni till den 17 juni storsatsar jag på ett genombrott i mitt liv på alla plan.
Jag leder en grupp kvinnor på webben hela veckan till deras individuella genombrott. Två gånger om dagen möts vi i Energy Liberty Week Breakthrough. Dessutom deltar jag i två finansiella program och utbildningar.
Jag går "all in" denna vecka och tar därför semester från denna blogg. Om någon känner sig manad att gästblogga under veckan är ni hjärtligt välkomna att använda denna arena att sprida kärlek och medvetenhet på.

Maila då mig på marie@sjalaglad.nu

Kanske kan ditt blogginlägg vara ditt genombrott. Allas röster är viktiga. Jag tar tacksamt emot era förslag.

Däremot bloggar jag på www.tidattlyssna.blogspot.se under denna vecka på temat Filosofia. Det är mitt sätt att skapa klarhet i vad som vill ske under veckan. Jag utgår från texterna i Ordspråksboken som handlar om Visheten och filosoferar kring dessa. Det är det verktyget jag tagit emot för att möjliggöra mitt genombrott.
Visheten har också namnet Sofia. Och den visa kvinnliga kraften är det jag förankrar in nu. Den mogna kvinnans vishet.Bilden nedan utstrålar den mogna kvinnans vishet och livserfarenhet. Den är nytagen. Beviset på att jag är i en tid av djup förankring. Äntligen ...... säger jag med glädje och stolthet <3

Inga kommentarer: