tisdag 5 juni 2012

V-formationen är vägen till seger

Saker händer. Stora saker. Djupt förändringsarbete. Just nu känner jag mig överväldigad. Enda sättet för mig att kunna hantera allt som sker är att bara låta det passera genom mig.

Just nu lyssnar jag till första internationella mötet för oss grundare i Essence Coaches. Arbetet är redan igång. Men jag låter dem dra så länge. Jag lägger mig bakom i vår Essenceformation och vilar. Just nu drar jag min egen transformation som människa och i mitt företagande. Bakom mig vilar andra i den formation jag ligger i spetsen för. V-formationen är vägen till seger. V som i Victory. Det är formationen som tar oss från ME to WE. Från mig till oss. Från separerad till enad.



Idag talar jag om att vara förebild i Radio Själaglad. Jag och Charlotte Rudenstam delar studion i programmet Soul Sisters. Välkommen att lyssna kl 13.00 till 13.45 http://www.blogtalkradio.com/sjalaglad/2012/06/05/soul-sisters--frebilderhttp

Den 18 juni blir en nystart för mig och mitt företagande. Lustigt att det är min mammas födelsedag. Hon fyller 81 år. Perfekt nummer för min nystart. 8 som betyder evighet och 1 som innebär nystart. Hon födde mig och på hennes födelsedag blir min present till henne en gåva till världen.

Love,
Marie


Inga kommentarer: