torsdag 7 juni 2012

Heal My Voice with Andrea Hylen

Idag tänker jag skriva. Men inte här så mycket. Det är dags att få klart min berättelse till Heal My Voice.


Jag mötte Andrea Hylen i USA förra året. Vi gick samma ettåriga utbildning till Energy Coacher. Plötsligt upptäckte vi varandra och jag var kär. Kär i denna ljuvliga kvinna med sitt öppna, vänliga hjärta och med en skön framtoning. Hon berättade om sitt bokprojekt och jag nappade omedelbart. Jag älskar att skriva. Jobbade i 11 år som journalist och fotograf. Läkande skrivande kändes helt rätt. Vilken möjlighet!


I nio månader har detta projekt pågått. Det har varit ett sant nöje att vara med i denna sagolika grupp kvinnor. Växandet har varit helt förbluffande. Otroligt läkning har skett i skrivandet och delandet. I juli släpps vår gemensamma bok. Den heter Empowered Voices: True Stories by Awakened Women. Wow, vilken resa det varit. Och just nu funderar jag om jag ska delta en omgång till  i nästa bokcirkel som startar nu i juni, Conscious Voices: True Stories by Visionary Women. Att vara med i Andreas grupper och cirklar är något speciellt. Det är inte berättelsen för mig som är det viktigaste, det är hennes underbara sätt att leda grupper som är det jag älskar hos henne. 

Författarna till Fearless Voices: True Stories by Courageous Women
som hade boksläpp nu i våras.
https://www.facebook.com/FearlessVoices

Jag är från djupet av mitt hjärta tacksam och hedrad över att ha blivit tillfrågad att sitta med i hennes organisations styrelse. Utan tvekan ett ja till det uppdraget.
Och i september för jag hennes arbete vidare ut i världen genom att starta den svenska versionen av Heal My Voice. Hennes koncept, i min närvaro. Alltid utifrån att hedra hennes mission. 22 kvinnor i en kärleksfull och vänlig bokcirkel under nio månader, där vi läker våra röster genom våra berättelser, i en varm kärleksfull famn full av kvinnor med ett öppet hjärta och en längtan efter läkning. 



Mer om vackra Andrea Hylen och hennes Heal My Voice hittar du på denna hemsida:
http://www.healmyvoice.org/

På Facebook: https://www.facebook.com/HealMyVoice

Hennes företagssida:
https://www.facebook.com/andreahylenlifecelebrating


Är du sugen på att vara med i den svenska versionen som startar i september? Maila mig på marie@sjalaglad.nu så får du mer information.

Inga kommentarer: