fredag 29 juni 2012

Mellan himmel och jord - en berättelse om varenda känsla från a till ö

Om jag var en bok vad skulle titeln på denna bok vara?

Jag känner att jag har så mycket berättelser inom mig och jag funderar på hur de vill ut, hur de vill ta form. Det är nakna genuina berättelser sprungna ur alla sorters känslor; sorg, saknad, glädje, tro, kärlek, passion, åtrå, skam, skuld, frihet, mod, besvikelse, svek, närhet, gemenskap, ömhet, längtan, lust, avsaknad, tomhet, hopp, tröst och så mycket mer.

Jag tror boken skulle heta Mellan himmel och jord - en berättelse om varenda känsla från a till ö.
Och jag tror att jag precis fått svaret på en fråga jag lyfte i dagens radiosändning av för Guds skull.
http://www.blogtalkradio.com/sjalaglad/2012/06/29/fr-guds-skull-kapitel-10-gudomligt-std-1


Inga kommentarer: