torsdag 2 februari 2012

Oh Happy Day!



‎Idag är en Oh Happy Day!

Jag är precis hemkommen från en House Healing hos en härlig och spännande kund. Vad är House Healing undrade de på Facebook. Och jag svarade:
"Det sitter i väggarna brukar folk säga". Ja det gör det. Gott och ont. Oavsett så är det andras känslor och tankar. De ska bort! Ingen borde flytta in i ett hem utan att tvätta det. Nybyggt eller gammal, spelar ingen roll. Andras energier finns kvar efter flyttstädningen. Jag rensar alla gamla energier så att hemmet blir neutralt. Sen sätter jag hemmet med de personliga energier som matchar de boende. Olika i olika rum. Vila och passion i sovrummet kanske :-) Och de boende får också en rensning av sig själv och sin kropp. Sedan länkas hem och människor ihop. Whoo Hoo! Ball. Tid och pris beror på storlek av hem och hur långt ifrån Malmö det är.
OCH ... kunden får ett underhållsverktyg (energytool) för att renas efterhand som det varit fest, gräl och andra människor där.


Solen strålar. Det är gnistrande kallt. Min fina Bettan är nytvättad. Jag har spännande saker på gång. Nya kontakter. Mycket att se framemot. Jag har en egen Mollgan som kommer med tonvis med kärlek varje dag! Dessutom är han en läckerbit! Och han dyker upp lite varstans och berikar min vardag. Myyyysigt! Han gör mig så glad med sin närvaro.
Och viktiga ekonomiska mindre uppgörelser som förenklar mitt liv är snart i hamn. Och jag vet att greven är på ingång.



Men härligast av allt är att jag skriver, jaaaaa, jag skriver igen. Och det gör mig salig. Jag längtar varje dag efter att få sätta mig och låta fingrarna dansa över tangenterna. Nu ska nästa bok ta form. Hail Mary!



 

Dag 9 i mitt hyllningsprojekt till Gud är ett märkligt inslag. Trämannen behöver vitalitet sa han och bad mig gnida in honom i apelsin. Så det har jag gjort. Jag passade på att göra detsamma med mina händer. Både han och jag skulle lufttorka. Så nu ligger han i solskenet på golvet och blir vital. Hmmm.. nyfiken på resultatet av detta galna önskemål. 


Inga kommentarer: