torsdag 26 april 2012

Handfasta resultat utav min intuition!

Det snurrar. Så mycket som rör på sig. Många idéer. Många tankar och känslor. Flödet är stort just nu. Enorma mängder energi som forsar igenom mig. Jag är som en öppen kanal.

Det är en spännande resa jag är på. Mycket innehållsrik. Så pass att det kräver att intuitionen är med mig. Om jag måste gå omvägen upp om huvudet varje gång jag ska ta ett beslut då kommer inte mycket att omsättas i handling. Så jag tar emot och släpper i ett fritt flöde. Agerar utifrån inspirationen och intuitionen. Och härliga saker sker. Jag är vad som kallas aligned, i linje med ... Det är resultatet av mod, villighet, ett öppet sinnelag, kunskap om energi och tillit till intuitionen.
Resultat talar för sig själv ....



Handfasta resultat på vad intuitionen väglett mig till. Manifesterade på kort tid, 9 av de 10 punkterna på mindre än en månad.
  • Själaglad Pilgrimsvandring på webben i 40 dagar - LYCKAD och pågående
  • Pilgrimsvandringens Bönerum; med bön, förlåtelse och tacksamhet - LYCKAD och pågående
  • Nya Energy Coachklienter - Härligt!
  • Energy Healing week - LYCKAD!!!
  • Energy Money Week - start 7 maj
  • Storytelling Live - PREMIÄR inom kort i två olika medier
  • Professionell Fotosession som stödjer detta projekt - LYCKAD!
  • The Soul Mate Story - PREMIÄR inom kort
  • Co-founder av en internationell Coachorganisation - inom kort
  • Medförfattare I Heal My Voice till internationella boken Empowered Voices och delaktig i det internationella Inward Letter Journey Circle - Bok utkommer i sommar, fantastiskt LYCKAT!
  • Gäst i radio hos Mama Porter Tells it Like it is - BALL!


Nyfiken att veta mer?
Länkar nedan:
  • Snart kommer det mer :-)

Inga kommentarer: