torsdag 5 april 2012

Påsk med kärlekshäxan

Är du en witch eller en bitch? Gränsen är hårfin.

Jag reser inte till Blåkulla inatt när månen lyser och du slumrar rastlös i din säng. Jag färdas med ett skratt över natthimlen och låter dig hemsökas av den svarta natthimlens magiska krafter. I min hand håller jag stjärnstoftet jag samlat in och sprider den på min färd genom eterns frekvenser. Energin vibrerar redan. Inget blir aldrig mer sig likt. Jag har börjat tanka hem. Grundar mig i jordens mystiska livgivande vibrationer. Samlar i min korg medicinen som i svunna tider förde mig till det brinnande bålet. Kvinnan i mig sträcker sig mot himlen. Häxan vaknar när dagen övergår i natt. Med högburet huvud. Svullna bröst. Förföriska läppar. Och i mina ögon finner du en blick som bär visdomen, den uråldriga. Jag är i samklang med energin som omger mig och Trollkarlen är min vän. Han upprättar under natten scenen varifrån jag sprider kärleksbrygden som står och puttrar. Han är kraften och hans ord till mig är ... may the source be with you.



Inatt är jag radiogäst hos Mama Porter Tells It Like It Is
http://my.blogtalkradio.com/healmyvoice/2012/04/06/mama-porter-tells-it-like-it-is

Glad Påsk!

1 kommentar:

Anonym sa...

du är helt underbar ! Cowboyhäxan ! hihi !

flyg försiktigt
kram från fröken Stjärnöga