onsdag 4 april 2012

Radiogäst i USA

The Sky Is The Limit


Killekill i kistan. Nej snarare whaaaaaaaaaaaa whooooooooooo iiiiiiiiiiiiiiiiih aaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Men gud vad ball detta ska bli! Säg Yes till livet! Säg Yes till Kärleken!


Jag har sagt Ja till att vara gäst hos Karen Porter i hennes radioprogram
Mama Porter Tells It Like It Is.

Naturligtvis handlar det om att jag ska få prata om kärlek. Vad annars?
I am on a mission! Jag är upplevelsen av kärlek.
Så USA och världen .... here I come! Gud vad roligt!
Nervös... absolut.
Men, det är bara till att säga jag till att få tjänstgöra och sprida kärlek.
Och när jag tänker på språket, känner jag så här ....
hur pratar Dalai Lama och Eckhart Tolle?
Det viktiga är innehållet inte grammatiken. Strunt samma om jag säger fel.
Det kan bara bli roliga felsägningar och de bjuder jag på.

Här kan du gå in natten mellan torsdag och fredag och lyssna.
Vill du hellre lyssna på reprisen så går det bra.

Jag gillar USA. Det är något där som lyfter fram kvinnan i mig och kraften.
Bejaka och omfamna detta ska jag göra!
Big Time Bautakrama mig själv. Hela mig! Även pojkflickan i Converse.

 
Denver, Colorado april 2011
Balansera det andliga med det världsliga
Dessutom är jag såååå glad för en helt gudomliga dag med Jeanette Östling på Östling Inspiration.
Härliga kreativa timmar som ska manifesteras inom kort!
Så här snygg var hon i september när vi var tillsammans på Energy Leadership Eventet i Boulder.

Inga kommentarer: