onsdag 30 maj 2012

Äntligen Marie

Intensitet. Intensitet. Intensitet. Hetta. Passion. Idéer. Glöd. Wow. Yeah. Inspiration. Whooo Hooo. Radio. Energy Weeks. Meditation. Pilgrimsvandring. Mer radio. Kärlek. Tårar. Bön. Magisk Morgon. Soul Sisters. Aaah. iiiihhh. Skratt. Power. Goddess. Radio igen. Grupp. Coaching. Essence. Bok. Kortlek. Lust. Flöde. ............. Everything is Energy. Love Energy......

Jag är som en öppen kanal, nada motstånd. Energin bara rinner. Igår flödade jag i Soul Sisters - energierna.
Läs Charlottes blogg om detta. http://lustochliv.blogspot.se/2012/05/i-narvarande-kvinnors-sallskap.html

Sista dagen i maj imorgon. I am in completion mode. Jag avslutar, knyter ihop och släpper taget. Jag står inför min största transformation någonsin. Innan fullbordan är det vila ett tag som gäller. Jag förbered för den vilan. Avslutar coachklienter. In med kontrakten för nya internationella Coachorganisationen. Snacka om miljoner paragrafer i landet där över där stämningar är vardagsmat. Inom ett par veckor är min story till internationella Heal My Voice projektet klart. Boken kommer i sommar. Nästa vecka är den sista av tre Energy Weeks. Healing, Money och nu sist Liberty. Och jag känner i hela kroppen redan nu att den veckan kommer att komma med enorm växtkraft, sista ansamlingen innan vilan.

Höstens upplägg har visat sig för mig.
Det är nu det händer.
På riktigt.
Äntligen Marie.
Och ingen annan.
Oavsett vad andra tycker.

Jag är allt detta:














Inga kommentarer: