lördag 5 maj 2012

Från match.com till Radio Själaglad - premiär

Dessa bilder var två av mina profilbilder som jag hade uppe på match.com för snart fyra år sedan. Min identitet var fundra. Det är där på dating-sidan som kärlekssagan startar. Idag lördag 5 maj 2012 har den tagit steget ut i radiovärlden. Premiären av The Soul Mate Story  är avklarad. Det är en kärlekssaga som ännu saknar ett slut. Vi tror att vår programserie ska leda oss dithän.

Följ med oss på resan. Idag pratade vi om tiden innan mötet. Vad vi båda hade med oss in i relationen. Hur vi möttes. Vad vi kände.Välkommen till kapitel 1 i vår kärlekssaga.

Vi sänder varannan lördag kl 8.30 till 9.15 på Själaglad Radio (Blog Talk Radio - webbradio).
Programmet heter The Soul Mate Story (länk)
Gå gärna in och lyssna på reprisen som ligger redo för dig. Hjälp oss sprida kärlek, hopp och medvetenhet kring kärlek och rädslor i en kärleksrelation genom att dela detta inlägg eller länken, kommentera och ställa frågor.

Har du frågor om kärlek, relationer eller själsfrändeskap som du vill att vi tar upp i programmet kan du maila till oss:
Marie Ek Lipanovska marie@sjalaglad.nu
Anders Vigre andersvigre@hotmail.com  

Min syster och jag.

"Dansen" Anders pratar om i programmet är lite spex
vid en filminspelning i Ystad av en Wallanderfilm.

Anders profilbilder som fanns under match.com- identiteten Hexasus:

Från Golf-match till match.com med själsfrändeskap.
Ett riktigt hole in one <3

Det var ögonen som fångade mig.

Inga kommentarer: