fredag 18 maj 2012

Tomhet

Jag känner mig tom. Efter att ha lett 40 dagars pilgrimsvandring på nätet, bönerum, två energy weeks, startat två nya radioprogram, haft en avslutningsfest och bloggat dagligen, plus deltagit i två veckors Prosperity game är jag väldigt tom. Och det är ett tvärkast mot igår då flödet var fullt på. Det är ovant men jag tänker ta det lite lugnt bara i helgen.
Färdigställa två böcker. Kanalisera till min kommande kortlek. Sluta de cirklar som är redo.
Och så ska jag sola och läsa lite i trädgården med nyklippt gräs. Dessutom behöver jag promenera efter att ha suttit så oändligt många timmar i 40 dagar att knäna bränner och ömmar. Men igår fick jag en meditationspall av min fina vän Helen Andersson. Den kommer till användning när magisk morgon med bönestund startar på måndag. Imorgon bitti sänder jag kärleksradio med Anders Vigre om vårt själsfrändskap. Så nu väntar sängen. Bara hänga tvätten först.
Natti natti

Inga kommentarer: