tisdag 22 maj 2012

Spirituell och vill nå ut med ditt budskap?

Det spelar ingen roll hur duktig jag är på att hålla grupper och sitta i coachsamtal om jag är osynlig och ingen hittar mig.
Inom min bransch finns det många med ett tekniskt motstånd. Hemsidan blir inte färdig för någon annan måste hjälpa till, och den personen har aldrig tid. Att lägga upp ett evenemang på facebook blir ett heldagsprojekt.

Det innebär att världen är full utav outnyttjad potential. Människor som är fantastiska på sitt jobb men tekniskt okunniga. Och de förblir därför osynliga. Men de behöver de inte längre.

En hel dag av att skapa bloggar tar på ögonen och sinnet. Tre härliga kreativa kvinnor har tillbringat dagen hos mig för att nå ut med sina värdefulla budskap. Tre hemsidor har vi lagt grunden till. Massor av härliga tjänster som mänskligheten behöver!

Allting är lätt när man kan det. Annars är det mycket nytt att lära. Gadgetar, inlägg, sidor, kommentarer, länkar, sidfot och mycket mer. Utforma anpassa mall layout. Jag inser att efter många års bloggande så kan jag en hel del. Jag navigerar lätt på webben, i bloggens värld och i Facebooks värld.

Det här känns som en del jag kan utveckla inom mitt företag. En skön praktisk kontrast till alla samtal och grupper om livets alla skeenden.

Idag är webben min huvudsakliga arena och den är optimal för det jag gör. Aktörerna är få i Sverige.
Jag tror på att hålla utbildningar, webinarier, workshops, coachsamtal, cirklar, grupper och meditation via nätet. Jag vet att jag ligger i täten för något som kommer att öka lavinartat inom min bransch.

Och jag hoppas kunna hjälpa mina spirituella själssystrar att träda upp på denna oändliga arena genom att lära ut vad jag kan, detta i en liten härlig grupp i en meditativ hemmiljö på landet. Women Style.
Bloggen är min värld, likaså Facebook med alla möjligheter att skapa grupper och evenemang, teleseminarier och utbildningar på nätet och nu också webbradio. Min värld växer.

Inga kommentarer: