fredag 11 maj 2012

Tack Systrar - ni är morgondagens ledare!

Idag är en dag i systrarnas tecken. I gåvornas tecken. I tacksamhetens tecken.

Samarbete bär frukt!

Det var satt en intention om att detta var en Mästardag. Alla de mystiska numren var i linje: 11, 22, 33 och 44. Och nog har det skett mirakel idag. Herre Gud ... om alla människor fick uppleva en enda sådan dag idag som jag har fått vara med om så hade världen ögonblickligen förändrats.

Hela världen är full av godhet. Om vi vågar be om den. Om vi känner att vi är värda hela överflödet av godhet i alla former. Om vi kan ta emot det.
Jag ljuger inte när jag säger att jag tagit emot gåvor hela dagen i alla dess former. Sedan kl 6.30 när jag satte mig för vår gemensamma morgonstund till alldeles nyss kl 21.30 när jag fick min första sponsor. Whiiiiiiiii!

Världen är god. Världen är full av kärlek. Och den kärleken kommer från mina systrar. Från dessa alldeles underbara sagolika vackra kvinnor som är morgondagens ledare. Jag är stum av tacksamhet över er generositet. Er välvilja. Ert engagemang, Er tillit. Ert mod.

Tack Tack Tack alla ni som är med och pilgrimsvandrar varje morgon och för alla era böner, alla längtan, alla förlåt och alla tack i bönerummet.
Tack Tack Tack alla ni som deltar i Energy Money Week där mirakler skett, för alla era härliga berättelser, allt skratt och allt ovärderligt stöd i gruppen. Er energi har gett mig vingar!
Tack Tack Tack till alla Soul Sisters!!! <3<3<3
Tack Tack Tack till alla de härliga mail som landat med underbara möjligheter i min inkorg idag!

Tack Tack Tack Gud för din kärlek, all inspiration och alla människor du sänder till mig. Du är grym! 

Tack Tack Tack till mästerfotografen Karolina Andersson på www.mianima.se för underbara Soul Sister bilder och en superrolig fotografering fylld av skratt och värme.





Inga kommentarer: