måndag 7 maj 2012

Mama Bear har vaknat och hon ryter!

Jag blir arg och jag blir ledsen. Jag blir upprymd och jag blir toss (förbannad, lack, irriterad). Men mest av allt blir jag uppfylld av stridsvilja. Ja minsann, att strida är okej. Även i den andliga världen. För det finns strider som handlar om att stå upp för godhet, kärlek och värde. Att våga stirra det cementerade systemet i ögonen och säga "NU räcker det!"

Björnhonan i mig har vaknat. Tack Gode Gud för henne! Det är hon som är Alfa och Omega och tar ledarskapet om hon känner att flocken är hotad. Hon som är beredd att få sig en hulling och ändå stå kvar. Hon slår aldrig. För hon vet kraften i sina slag. De används endast i självförsvar på liv och död. Hon möter utan att blinka blicken från ondska, mörker och förtryck. Hon vet sitt värde. Hon vet flockens värde. Hon vet framtidens värde. Hon vet KVINNORS värde!




Det är starten av Energy Money Week som väckt Mama Bear. Hon har legat i idé och vilat. Men när hon hörde flockens röster om det egna värdet, vaknade hon och står nu som en väldig grizzlybjörn upprätt på bakbenen. Och hon ryter "NU räcker det!"
Hon åkallar alla kvinnor som känner i sig själva att de är framtidens ledare.



"Vakna! Kryp ut ur ert ide. Vintern är över. Res er upp! Tag plats i världen! Ni är värdefulla! Vi har ett arbete att utföra! Tillsammans! Alla som ledare! Här är vi alla lika mycket värda. Lika värdefulla. Lika värdiga! NU räcker det! Kliv fram i ljuset, annars kryper jag in och drar ut dig! Denna strid är VÅR gemensamma strid för kvinnors värde! Vi behövs. Männen behöver oss. Barnen behöver oss. Alla kvinnor behöver oss. Världen behöver oss. Annars kan mänskligheten hälsa hem och det tänker jag inte tillåta!"

Känslan är så kraftig att det värker i sexualchakrat i min kropp. Livmodern drar ihop sig som inför en födsel. Den här urkraften förändrar världen! Den har fött fram världen. Varenda varelse springer ur en kvinnokropp! Kvinnor, tillåt er att känna den. Här bor ert värde. Vägen till power. Till njutning. Till attraktion. Till älskog. Till en värdefull värld fylld av kärlek. Så kvinnor, låt det komma. Du är inte ensam. Flocken är här! Tiden är NU!

Det vilda. Det ursprungliga. Det passionerade. Det råa. Det nakna. Det värdiga och värdefulla har vaknat! Denna kraften har bara en riktning. Framåt! Det går inte att stoppa en födsel!
Så se till att sprida detta blogginlägg till all världens kvinnor! Och män. Och barn! De ska veta att vi är på intågande. På framåtmarsch. Så att de kan hysa hopp. Kärleken ska segra! Vi kommer med den!

FREEDOM FREEDOM FREEDOM!






2 kommentarer:

Charlotte Cronquist sa...

Får jag lägga inlägget på min blogg också?

blabla sa...

Med största tacksamhet JA, klart du får soul sister! <3