torsdag 19 januari 2012

Jag tar emot

Idag har jag tagit emot! Och det har varit en alldeles underbar känsla. En befriande. En kvinnlig mjuk och empatisk känsla.



Jag har tagit emot allt det som givits till mig i alla former utav läkande och smärtsamma känslor.
Jag har tagit emot första delen i min berättelse för Heal My Voice Bokprojektet.
Jag har tagit emot en tre timmar lång eftermiddagslur i soffan.
Jag har tagit emot ett mysigt samtal som ledde till ett roligt stimulerande samarbete med en härlig kvinna.
Jag har tagit emot ekot av mina egna ord genom en annan kvinnas röst, när första delen i min berättelse lästes upp inför gruppen.
Jag har tagit emot de kärleksfulla värmande orden från kvinnorna som fick höra min berättelse.
Jag har tagit emot orden att jag har en stark kvinnlig kraft och kontakt med Moder Maria.
Jag har tagit emot första steget mot ett viktigt affärssamarbete för mitt företag Själaglad.
Jag har tagit emot två anmälningar till mina kurser.
Jag har tagit emot ett arbete att rensa och sätta energierna i en kvinnas nya hem.
Jag har tagit emot frågan "Är du religiös" och svarat Ja, jag är religiös med en kraft och en självsäkerhet som förvånade mig själv.

Jag tar emot och tackar för alla de former gåvorna kommer i.
Jag har lagt ner allt motstånd så att jag nu kan slutföra denna del i transformationen.
Jag tar emot förändringen oavsett hur den ser ut.
Jag är redo att vara "annorlunda".
Jag är.

Inga kommentarer: